onsdag 21 april 2010

Intensiv helg!

I fredags så kom våra kära vänner Jocke och Josse, ifrån Uppsala, hit och skulle spendera sin helg här med oss! De kom vid 21.30 på fredagen och jag hann att jobba fram till 20.00 på cafét! Vi hade i alla fall en helmysig kväll innan det var dags att sova!
Lördag: Vi hade ställt klockan på 9.00 och åt en god frukost innan det var dags för mig och Jossan att åka till Borås och träffa varsin kompis där i några timmar! Killarna fick ha några timmars "ledighet" ifrån oss! Så de stack till Skövde! Det gäller ju för Jossan att passa på att träffa så många som möjligt medans hon är här "nere"!
Det var jättekul att träffa Stina! Vi gick på stan och shoppade och åt världens godaste sushi på East! Jag passade på att inhandla de sista grejerna till maskeraden som vi skulle gå när vi kom hem!
Stina på East!
Vi kom hem till lägenheten igen och vi åt oxkött,potatisgrattäng och sallad! Innan det var dags att "klä" upp oss innan maskeraden!
Här har vi 2 härliga vampyrer!
Jag har nog gått upp lite i vikt?! OBELIX!

Star wars!!! Darth Vader!
Det var en bra fest men tyvärr blev en av oss febriga så vi åkte hem efter en stund!

3 kommentarer:

  1. Snygg du blev!! Är det Micke som gömmer sig bakom masken? Hoppas ni mår bra igen och att vi kan träffas snart!

    SvaraRadera
  2. Nog är det Micke alltid!!! Jag är fortfarande förskylld och Micke fick någon maginfluensa grej imorse! Annars är allt bra!! :P Du då?!

    SvaraRadera
  3. usch, stackarn. det är ju jobbigt att vara förkyld så jag tycker synd om dig också. Men magsjuka är ju fruktansvärt...
    Här är bara bra. jag skriver på ett arbete som ska in imorrrn, eller försöker i alla fall, det går inte så fort..

    SvaraRadera