söndag 30 juni 2013

Söndag 30 juni 2013

Godmorgon på er!

Har precis ätit upp min härliga söndagsfrukost men har dock tagit med mig mitt te till sängen för att sätta mig och läsa! 
Som ni flesta vet så har jag laddat söndagstraditions maskinen med kaffe! ( brukar alltid ge Micke kaffe vid soffan när han vaknar till liv )! 

Kaffebryggen nästan skriker på sin "husse" att "kom igen nu, vakna då"!!!! Bryggaren här hemma har nästan blivit som vårat lilla husdjur! Trots mitt arbetsår på ett café så HATAR jag kaffe!! Det går verkligen inte ner!
På tal om husdjur! När vi var på Coop extra igår så träffade vi våran vän Emma! En av hennes hundar har fått valpar!!! Så vi hängde med henne och fick mysa lite med dem! Såååååå söta! Hade de varit en lite större ras (labrador) så hade vi bokat en med en gång!!!

Tack för mysstunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar