måndag 25 februari 2013

Mina vänner bok!

 
 
Å vilka minnen det dyker upp när man hittar en massa gamla böcker! Denna gången är det "mina vänner" boken som jag hittade!
 
 
 
Jag har skrivit 2 ggr i den ^^ Det första är från år 94!
 
"bästa årstid": Sommar
Jag spelar: Piano
Bästa bok jag läst: Aladdin
Det bästa jag vet: Hästar
Det värsta jag vet: kamma håret
Älsklingsrätt: Korv och pomfritts
Min idol: Ace of Base
Fritidsintressen: Bada
Jag är med i förening: 4H
Jag vill bli: Hårfrisörska
Övrigt: ?
 Vid nästa tillfälle så måste jag varit äldre för då har jag skrivit allting själv utan mammas hjälp!?
 
bästa årstid: vinter, vår
Jag spelar: piano
Bästa bok jag har läst: Tvillingarna
Det bästa jag vet: killar
det värsta jag vet: barn som gör sönder (??haha??)
älsklingsrätt: stek
min idol: "skätman"
fritidsintresse: Vara med kompisar, djur
jag är med i förening: -
Jag vill bli: mamma
Övrigt: Josefine är bäst, jag gillar Edvin (??!who?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar