lördag 14 april 2012

Leva och Bomässan dag 2!

Jag och Micke åkte en sväng till Leva och Bomässan idag igen! Vi åkte dit för att se på Sångsällskapet som hade konsert kl 13,00!


AnnBritt Werner är en fantastisk duktig körledare och sätter ihop fantastiska arr! Jag har sparat alla noter ifrån gymnasiekören när jag var med där! (Hade henne som musiklärare under gymnasiet) Försökte även fota min förebild och gamla pianolärare Per Leden men han gömde sig tyvärr!



Charlotte Leden hade solo under deras Jesus Christ Superstar! Jag har hört många solister under mitt liv men ALDRIG hört något liknande förut! Helt fantastisk sångröst! (Ändå träffade jag henne för första ggn i 8:an? och aldrig hört henne sjunga förut! VILKEN MISS!!!!)



Den här mannen (som jag inte kommer ihåg vad han hette) sjöng solo under Anthem! Man blir så stolt över att se så begåvade personer!!!

Tog en liten smygbild på Optimera montern! På Optimera jobbar min pappa! ^^


Och nu till de snyggaste personer i hela tennishallen ^^

Therese, Claes och Emil!

Vill ni veta vad de jobbar!? Klicka här ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar