fredag 13 april 2012

Isabella Löwengrip

Mellan 11.00-13.00 idag så var jag på Leva och Bo mässan i Tennishallen här i Falköping! Vilken kanon mässa Falköpings kommun hade ordnat! Man blev riktigt stolt åt dem på något sätt!


Inne i tennishallen hade olika företag ställt upp montrar för att marknaföra sig!


Jag sprang på Emil (i ljusblå/rutig skjorta) vid EM´s fönster! Ska ni dit någonting och ni ser Emil så hälsa så gott från mig! 

Ållebergsgymnasiets musikprogram hade hand om underhållningen innan det var dags för Isabella Löwengrip att inta scenen!


Bloggdrottningen från storstaden, Isabella Löwengrip kom upp på scenen inför 1000 personer och satte igång sin föreläsning med både fötterna på jorden! Föreläsningen handlade om hur hennes karriär hade startats, gått och tips till andra med stora mål!  Min blogg heter ju "betraktelser från en småstad" och jag satt och funderade på hur mycket av de karriärtipsen som skulle fungera för mig här i Falköping! Och som tur är så var det alla av dem! 





Det är roligt när man får ännu bättre bild av en människa efter att ha träffat personen live!
 Skall sätta mig och skriva ner en del av hennes föresläsning... Håller verkligen tummarna för att sveriges befolkning skall skaffa sig en ny fattning av denna unga tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar