måndag 24 maj 2010

Hemkommen ifrån sjukhuset...

OJ vilken helg... Vi hade en mysig grillfest här hos oss i lördags! Det blev sedan plantis en sväng innan det var dags att hem och sova...

På söndagen så vaknade ju jag av att jag hade otroligt ont runt hela magen/ryggen samt magsmärtor...Jag fick åka in till akuten i skövde och de var muskefästansträngning igen och magkatarr! :( Så inatt (sön-mån) så har jag inte sovit så bra direkt...

Mamma kom förbi och åt lunch och gav mig ett paket ipren!!! Så nu kan jag sitta ner normalt igen! SKÖNT!

Men min lilla Micke kom hem tidigare ifrån jobbet idag för stackarn hade halsont och feber! :(

Nepp, nu ska jag sitta och umgås med honom medans han sitter och kollar på film :P

(Har inte hunnit med att skriva så mkt på bloggen nu ett tag men.. det beror på att det har varit lite jobbigt med våra grannar där pappan sköt sig själv och sina 2 barn... Deras begravning är på onsdag och jag och Christin ska sjunga/spela på den begravningen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar