söndag 19 maj 2013

Resväska full av överraskningar och minnen!

Goddag på er!

Igår eftermiddag så kom ju min älskade Micke hem och jag hämtade honom på Landvetter! När vi kom hem så fick jag sätta mig i soffan medans han packade upp sin proppfulla resväska! ^^

Han hade köpt så många fina överraskningar! 

Men vi börjar dock med lite bilder från hans resa!

Första stoppet blev en kortis i Dubai!
 Dagen efter så tog han en dagsresa till Qatar! Micke förklarade ungefär så här... Det är som Dubai fast utan själ/hjärta... 

 Här ser ni ett övergångsställe enbart för kvinnor!

Nu är han tillbaka i Dubai igen! Här ser ni den höga "Burj Khalifa"!

 Bildbevis på att Micke går i shoppinghus utan att jag är med! ^^
The Dubai Mall

Om ni kommer till Dubai någon gång så måste ni titta på den stora vattenshowen utanför Burj Khalifa! (Speciellt när det är mörkt ute)






Här är Dubai Marina med alla häftiga lyxiga båtar!

 Han passade på att åka en timmes båttur!


Fler bilder kommer så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar