torsdag 9 februari 2012

arbetsbesök i Kina, Kunming!

Mina arbetserfarenheter!

Idag är det förskola som inlägget handlar om! Jag gick ju barn&fritids programmet på gymnasiet vilket har gjort att jag har fått mycket vikariat på förskolor runt om i Falköping! Som har lett vidare till att jag har träffat många härliga arbetskamrater!

Jag har lovat mig själv att välja bort de ställen som man inte trivs på för att göra ett bättre jobb! Och det har gjort att jag fortsätter som timvikarie!


När jag var i Kina (år 2005 efter studenten och spelade piano) så   hälsade jag på i en förskola som ett eget litet studiebesök! (Har fått lov att fota m.m!!!) För att se skillnader från den svenska förskolan! 

"Tyvärr" så var det inte mycket skillnad! Denna gruppen så var det inte så många barn! 

Enda skillnaden var att verksamheten var i en "vanlig" lägenhet!








Jättemysiga barn samt fröknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar