måndag 26 december 2011

Christmas Eve!!!

God Jul!


Här kommer en liten bildbomb från våran mysiga julafton uppe hos Mickes föräldrar i Örebro! Det var jättemysigt att komma upp och det enda som jag verkligen saknade...var snö!


(Vi smygstartar lite med bilder från fredag kväll)


Hundarna blev jätteglada att Micke (o jag) kom hem till julen! Här har vi "lilla" Wilma!

Coronne spel har blivit en tradition för dem på julafton... Och jag var inte sen att hänga på! Vi spelade 3 ggr... Vi spelade om....


1a ggn: Vem som fick bestämma vart vi skulle på juldagen

2a ggn: Vinnaren får sitta ner i 30 min med gott samvete när vi kommer och skall städa medans den andra börjar...

3e ggn: Får tvätta...

Givetvis vann jag över Micke alla 3 gångerna! YES!!!!


Wilma!



Christmas Eve



Jag hade smugglat med en strumpa hemifrån och lagt ett litet paket i det som Micke fick öppna på morgonen!
Den här underbara tomtestugan är för mysig!

En del av julklapparna!

Granen står så grön och grann..i uterummet!




Vi gick en promenad innan Kalle Anka började och det var skönt att komma ut lite grann! Här fick vi dock inte gå för fort...

YES! Ser ni SNÖ!!!!



Äntligen så kom farmor och det var
dags för Kalle Anka med brasan tänd!



Tomte verkstaden är nog mitt favorit klipp! vilket är erat?!


Micke tycker att "husvagn semestern" är bäst!

Traditionen lyder att äta julmaten efter Kalle och det var så gott! Tänk att man aldrig kan tröttna på julmaten!!

Efter maten så var det julklapps utdelning! Och vad jag fick i julklapp får ni se om en stund!

Jag är väldigt nöjd!


Tack för en väldigt fin jul tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar