torsdag 2 juni 2011

Intensiva dagar!

Onsdag!

Vilken känsla att jobba en kortdag på förskolan igår för att sedan vara ledig ända tills tisdag! Jag åkte hem efter jobbet och tog det lite lugnt!


Efter en timmes powernap så kom Micke hem! Vi gick ner till cafét och tog oss en fika tillsammans! Det var väldigt längesen!


Jag hade en stund för mig själv vid pianot medans Micke var iväg och då ringde det på dörren! Jag trodde det var Micke men när jag öppnar så står min underbara kompis Niclas där! Vi har inte setts sen jag vet inte när!! (inte okej!!!!) Snacka om att jag både blev glad och paff!! Mer spontana besök, Nisse!


(En gammal bild på mig och Nisse!)


Efter en stund så fick jag dra iväg för att träffa Jenny på gymmet! Vi tränade både sumba och P.S.I! Det var så roligt! ( vad jag vill säga med det är att spring till Atlantica joy och skriv in er så tränar vi tillsammans! Det är såååååå roligt!)


På kvällen så blev det en spontanfest! Ett gäng var redan hemma när jag kom hem från gymmet! Jag ringde hit Jenny, Kristoffer och Karin oxå! Vi satt uppe och snackade minnen til 02,30!


Torsdag!!


Alarmet ringde och det var bara att ge sig iväg till gymmet för att träna Bodypump/Step up pass! Bodypump tycker jag är roligt men efter några testade step up pass så har jag fattat att det är inget för mig! Jag har liksom inte alla hästar i stallet när det gäller upp och ner på brädan!?!


Under passet så såg jag att min mobil blinkade...Eftersom pappa har varit dålig så blev jag tillslut orolig efter 4 missade samtal! Som tur var så ville mina föräldrar bara att jag skulle möta upp tillsammans med min bror på Kurorten för att bli bjuden på lunch! Klart jag ville det! Tyvärr så hade Micke precis ätit så han stannade hemma..




När jag kom hem för 30 min sedan så började 2 damer prata med mig utanför vårat "hus"... De hade bott här på 60-talet sa de och var lite nyfikna på hur huset såg ut idag!


Å imorgon så kommer Carl och Therese hit och stannar över natten! Det ska bli så kul att träffa dem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar